Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Thursday, December 28, 2006

Selambe gamble

Last week aku gi kl kejap, ambil barang family. so tak de duit pun aku terpaksa la jalan jugak.tapi duit minyak aku pakai duit tabung hahahaha...

aku selamba je walaupun kereta aku bermasalah. altenator bengong. aku ingat bleh di selamat kan lagik. tapi bernasib malang apabile nak balik. aku tengok lampu bateri kat meter aku tak padam..

ahh sudah.. gabra pun datang la.. nak tak nak jugak terpaksa la drive dengan kelajuan cahaya... hahahaha.. sampai kuala selangor hari dah makin gelap. so aku terpaksa memandu tanpa lampu.. gile horror. follow kereta depan.



hari semakin gelap.. aku terpaksa ikut kereta yang laju.sikit sikit cucuk belakang.
jalan memang terus tak nampak.. time tu kalo ade orang melintas memang aku terus dapat strike kalo main bowling. hahahah

teringat plak aku.. cerita anime Initial-D.. haaaha yang dia potong satu mamat tu tutup lampu.. hahaha
tapi aku nie bukan mase potong je.. sepanjang perjalanan.. hjahahahaa. radio pun tak bukak..

planning aku supaya sampai tempat yang paling dekat dengan manjung. last last kereta aku mati kat hutan melintang...
terpaksa aku call CHOT.. mintak tolong dia bawak bateri. Balik dari tu.. aku berlumba la dengan chot. macam orang gile.. hahahahahaha

anyway thanks chot.susah susah je.hahahaha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home