Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Wednesday, December 13, 2006

Beautifull life

Muashhh...

Tahun baru dah dekat... bermaksud umur semakin bertambah.
2006 kepada 2007. Setahun macam baru semalam. tak sedar mase berlalu.
Baru baru nie aku terpikir.. ape yang aku buat selamat selama setahun nie..

Entah.. nothing yang aku simpan.. tahun nie. macam berlalu macam tu je..
kejer balik rumah tido..makan minum berak. lepak sampai pagi.
ape yang aku tahu..

Awek? tak de.. hahah sebab tu kot.. hahaha

Hati ni tu la kan.. complex, perasaan ni complex. Bila tak de kita nak.. bile ade kita tak nak..
contoh:

1. orang putih nak hitam yang orang hitam nie nak putih pulak.
2. yang gemuk nak kurus yang kurus plak nak gemuk.
3. Yang rambut keringting nak lurus dan yang lurus nak di keringring kan..

memang pelik.. tu la .. bile bercinta nak putus yang putus nak bercinta.. haha
aku pun kadang2 cam tu gak.. yer ar.. kekadang tu tengok orang syok je bercouple.. jelous pun ade.. hahaha

tapi ape yang aku pasti selama setahun nie.. memang aku tak berminat untuk bercouple. maybe terlalu kecewa kot... ye ar time kita serius..gile gile nie..kire macam nak setle down terus ar.. tetiba je mintak clash... sampai sekarang aku tak tahu sebab ape.. dia cakap sebab kawan dia.. entah lah...
walaupun benda tu dah lame kan.. aku rase dah lebih 2 tahun kot... skang nie dia dah bertunang.. maybe dah nak kawin kot... anway congratkan..
korang ni jgn salah anggap plak... aku bukan la mengharapkan dia lagi.. just teringat je... aku nak cerita side effect je.. hahahaha.. skang nie just satu name kawan je.. kot kot tunang dia terbaca jgn la risau atau jelous.. hahaha.. jgn la pulak gi sergah tunang ko nanti... buat malu je nanti

Bile kita main main orang cakap kita tak serius. bile kita serius orang plak main main kan kita.. ermm aummmmmmmmmmmmmmm.....

perasaan percaya kat pompuan tu aku dah kurang sedikit... bukan tak caye cume take time.. tak perlu la baru couple sebulan dah sayang gile gile.. tipu la kan... kadang2 tu aku bleh gelak terus kalo dia cakap cam tu

sayang itu sayang.. tapi tak la sampai bleh mati kalo tak jumpe.... hahahaha..
sebab bagi aku ... luahan sayang atau cinta tu ade tempat waktu yang kita perlu luahkan.. ni kalo tiap tiap kali call kena cakap.. dah jadik macam beri salam plak...tak de sepesell.. hehehe

kan best couple kita itu adalah macam kawan kita.. share problem.. ade benda yang boleh di kongsi.. bleh plak lepak ngan kengkawan kita....bleh gurau gurau.. (aku pun dah tak tahu nak cerita pasal ape nie.. taip je ape yang terlintas kat kepala otak aku nie..)

rase nak mencari cinta plak.. hehehe..
Aku harap tahun depan nie.. tahun 2007 sebagai satu permulaan yang baru...
aku pun maybe ke sabah. Zaman seorang yang macam budak budak nie maybe akan dikurangkan kot.. main main tu lak leh nak ubah.. dah macam nie.. gelak je memangjang..

maybe nak start kehidupan yang lebih serius.. serius relationship.. tahun depan 24 umur aku..
so kena pikir pasal kehidupan family.. future..

"KEHIDUPAN INI BERMULA DENGAN SESUATU IMPIAN"
dan bukannye dengan angan angan..


2 Comments:

At 6:12 PM , Anonymous Anonymous said...

laaa naper tetiba budak ijad nih jd sentimental nih? heh lex aaaa baru 24 dah kalut. bersabar lah adik ijad.....ada sinar menanti. sabar...sabar!! ... iman (tepuk dada) ekekekekekke


gara-gara 'jantan cicak' la nih ekkekeke

 
At 10:06 PM , Anonymous Anonymous said...

desperate sgt le tu. ahahaah!!! lex arr.... blom lagik 24. 'AKAK' yg 26 ni haa. steady jek lagik. ahahahah!!! akak le sgttt huhuhuh :-"

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home