Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Wednesday, December 13, 2006

Wahh lame nye...

Ade jugak yer peminat blog aku nie.. hahahah siap marah lagik..
kuikuikui

Anyway lepas cerita pasal Ali Setan nie.. Aku berhasrat nak beli movie tu kan...
ade la satu akak tu kata dia ade.. tapi dah dekat seminggu nie... tak dak pun..

Kak LIndA mane nye CD Ahli Setan.. hahahaha

Aku jalan2 ngan chot serta kawan2 kat GIANT.. pehh manjung dah ade Giant tu..
memang menabjubkan. ramai kawan kawan aku kat kl tak percaya. sial betul..
tak pe tu aku ade sertakan bukti. Muahahahhaampeesss





ok.melalut la plak. Kat giant tu aku singgah kat outlet cd. Ade nampak ALi Setan. 11.90 je harga dia. Mintak deskaun, dia bagi 11.00 hengget je. aku cakap kalo 10.00 hengget aku ambik, kalo tak bleh aku tak nak walaupun hakikatnye aku nak.. hahahaha

sekali dia cakap tak bleh.. demi mengjaga gaya macho aku. tak de la aku beli.. hehehhe
sambil tu aku nampak gak cerita cerita lame, macam Adik Manja.. tunggu la gaji naik aku beli sume nye...

Last week.. dah tak tau nak buat menda. Aku gerak gi billion iaitu supermarket paling power kat manjung nie.. LEGeND la jugak.. itu la tempat beli barang.. ngorat .. hahahah mencuri??? entah lahh.. dulu dulu ade la kot..

AKu jumpe DVD cerita KAMI. tengok harga 10.00 Hengget. Selambe je aku beli.. haha
sedih la cerita dia. SUDIRMAN=TOOKOO.. well itu lah kehidupan. Life kat kolumpo silap haribulan jadik la cam tu. lagi pun cerita tu aku teringat kat sorang saudara aku.. maybe macam itu la dia dulu... sedih.. ermm

waaaaa waaaaaaaaawaaaaaaaaaaaaaa

2 Comments:

At 5:27 PM , Anonymous Anonymous said...

urghhh..xsabornye nak blk kg..hahaha..sape yg x caya tuh manjung dh ada GIANT..hahaha

 
At 6:08 PM , Anonymous Anonymous said...

weh...hamboihhh sodapnyer ckp aku tak mboh beri cd alisetang tu dokek dio. ekau nak ekau bg la reminder kek den. apo? skupang pun kodukut ko nak sms? kato den tak beri dio canang 1 blog....BAGERO!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home