Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Thursday, November 16, 2006

Kenape Ingin Bercinta

wah wahh.. dah lame aku tak update blog aku nie.. huhuhuh

entah la
sejak dua menjak nie.. ramai pulak orang yang berbincang pasal kisah cinta-cinta nie..
Pelik aku..

Tapi aku .. bagi aku.. tak bersediala nak bercinta cinta.. komitment.. skandal ramai la.. hahaha.
Gurau je..

sebenar nye dah tak berani nak bercinta.. cewahh.. konon nye lahh..
kalo kita memang tak leh nak bagi komitment kenape nak bercinta kan..
Buat susah kepada couple kita tu je.. dia sayang gile.. kita buat tak tahu je..

Hari tu Tuah kat Muzik.FM tepon pun dia suruh bincang pasal kawin kawin nie.. tapi sebab nak ucap selamat hari raya.. selamba je la.. hahaha.. berlakon lebih la sikit

Dengar balik suara.. sedap gak suara aku.. kah kah kah.. itu la kali kedua aku dapat tepon radio, selama 23 tahun hidup aku nie. ..

Ramai je sembang sembang pasal cinta cinta nie... dan selalu nye aku je la yang jadik Consultation percintaan nie. Walaupun aku tak nk bercinta, tapi tak best la tengok kawan kawan aku yang bercinta tu terkandas di tengah jalan... bagi la nasihat sikit kan..

Almaklum la kan.. pengalaman banyak.. tapi bukan pengalaman manis bercinta.. tapi cume banyak terkandas di tengah jalan..
maybe la sebab itu aku dapat tolong dia orang.. sebab aku dah kena.. so tahu kan.. sape salah sape..

sekarang sekarang nie.. baru aku teringat .. dulu2 tu salah sape.. ade salah aku dan ade salah couple aku..

Kekasih ku diambil oranggg.. hahahha.. ni la ayat kawan2 aku mase kat uitm dulu.. kalau dia ambil kira. sedih gak.. tapi ape nak buat. at least ade yang gembira.

sebab tu aku malas dah nak pikir.. berat siut... hehehe..
tapi mane tahu kan kot kot aku bercinta plak.. HEAVen la kan..

Knock knock knocking on heaven doorr laaaa.. ape lagik

Peace: Yeak

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home