Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Thursday, September 07, 2006

Aku akui kesilapan yang telah ku lakukan

Berhari hari ku pikirkan..
seditik terasa teramat malu..
malu
malu dengan tindakanku
bukan aku tak malu..

kadang2.. rase amat malu untuk menelefon kau.
tapi tetap perlu menghadapi nya..
mungkin tidak untuk melarikan diri..
itu jauh dari pikiran
ku

ermmmm

kalo dipikirkan..
aku sendiri pun tak tahu.
maybe sebab aku bukan sebaik yang kau sangka...


ape yang aku tahu...
kesilapa
n yang ku lakukan amat besar..
tapi ku tahu.. aku tahu..
walaubagaimana pun aku tetap perlu memohon maaf..
walaupun mungkin maafku ini
tiada balasnya..

aku mohon maaf....



aku masih belum bersedia..
bukan kerna aku marah.
cuma aku tidak bersedia..

sebenarnya,
walaupun.. nampak cerita..
tapi penuh dengan kongkongan kehidupan..
bebas tapi hakikatnya terkongkong...
ibarat layang2 yang bebas terbang di awangan.
bebas di awan.. tapi masih terikat kawalan si pemiliknya

maybe itu menyebabkan aku tidak bersedia..


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home