Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Friday, July 28, 2006

Berjaya juga Akhir nye

ah-ha. Berjaya juga akhir nye aku meng editkan blog aku. Dengan tunjuk ajar dari yus malam semalam. Sedikit sebanyak aku dah implimen kan di blog aku nie. Tank-Q ya.

Namun templates ni masih tak siap lagik. Ade benda yang tak edit lagi.

Skang malam. Baru balik dari Bengkel. Tuning engine 4G91 Satria aku. Lepas angkat head masuk metal gasket jadik berat. Konfius aku.Rupenye tuning engine je. Hilang lagik RM15.00. Walaubagaimanapun berpuas hati la setting kali nie. Asyik merembat je tadik sampai tembus lantai kereta aku sebab tekan pedal minyak. Sedar2 minyak warning dah menyala. Apa lagi kembali dengan kalajuan 25.56km/jam. Hahaha. Berjimat cermat. Al-maklum la gaji tak masuk lagik. Jeng jeng jeng-lot

2 Comments:

At 2:52 PM , Blogger 9w2yvf - VF @ Yusairi said...

keep it up man.
jgn berputus asa.
sesambil tu jgn lupa ngadap C++.
hahahahaha.

 
At 10:17 AM , Blogger masterjanz said...

wah tembus lantai kete yer.. dasat tu.. tak sabar nak baca next story..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home