Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Tuesday, December 16, 2008

Uddi & Tini



This week .. uddi & tini kahwin.. tu la.. betul la ape sorang pakcik tu cakap kat teluk batik..apabile ternampak uddi & tini berkejar kejaran dia persisiran pantai sambil melihat pasir pasir putih di tepi pantai.. hahahaha

anyway aku tangkap gambar mase wedding dia orang nie...

tapi aku rase udi makan dalam periuk la.. kalo tak periuk kawah besar.. boleh plak hujan mase kat rumah tini .. sebelum je udi sampai iaitu merupakan pengantin lelaki.. lepas pengantin lelaki sampai je.. tak lame lepas tu dah tak de hujan.. hehehhee

time sini la jumpe balik kawan satu opis la. kawan mase kecik la.. itu la..leh plak aku jumpe kawan aku mase tadika dulu.. hahaha.. adoi adoi.. tapi dia dah kahwin.. ade bini.. selambaaa.. hahahaha

the next day dia plak.. kat rumah udi yang merupakan pengantin lelaki itu. Aku shoot jugak tapi tak banyak .. sebab nak balik shah alam..

So aku plak ngan linda syed (nak letak sekali ngan dila) untuk print satu gambar potrait untuk udi..so kita orang setuju.. 

size gambar 10R rase nye..tak sangka plak gambar yang aku tangkap itu sebegitu cantik.. hahahahahaha..


3 Comments:

At 6:00 PM , Blogger kay karim said...

i suke gambo tini yg jelir lidah tuh...
cute!
btw, congrats guys!!!

 
At 9:26 PM , Blogger INCU said...

huwarrrgggghhhhhhh :((:((

 
At 6:04 PM , Blogger Unknown said...

tolong la kay...gambo tuh yg ko suka..ahahhaa..ijad pon mcm dh xdek gambo len..wakaka... neway thanks jad..penyabar ngn kami nih.huhu..n thanks kekawan.. bestnye adiah kowang tuh... tekojut mokcik

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home