Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Wednesday, July 30, 2008

Chelsea in Malaysia



i watched that football match between Chelsea vs Malaysia..
ahakss.. seperti yang dijangkakan.. malaysia  lost to Chelsea by 2-0.


Ni Minah yang duduk depan aku.. sekali baju dia ade tulis Lost World Tambun... limau tambun siut... hahahah

Ape pun.. goalkeeper malaysia memang cemerlang.. tapi macam biasa la. pemain malaysia... still buat silly mistake... ade a few la yang cam tu.. yang lain lain ok jugak... ade  jugak menyerang..

bagi aku menang atau kalah itu perkara kedua...ape yang  penting bagi aku mutu permainan.... itu yang aku rase rakyat malaysia nak... ni tak.. kadang kadang kita tengok level permain macam standart sekolah menengah cume dia orang laju je sikit.. ..

for sure la.. harapan untuk menang ngan chelsea itu agak mustahil.. tapi.. walaupun kalah tapi cara permainan mereka menarik... aku amat berpuas hati... so ok lah.. walaupun aku tengok dengan tiket RM 33.00.. hahaha.. ok la..



aku tetap sokong malaysia lah.. heheheheh...

add-on: Sum picture


Outside the stadium


This one la .. name dia Mat Teropong..


1 Comments:

At 3:53 PM , Blogger kay karim said...

gempak!!!!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home