Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Friday, July 18, 2008

lihat itu

Lihat itu.. disebabkan dah tak de gi outing.. aku edit la gambar yang ade..
LIhat itu. kaki ku indah.. apa nie.. dah mengarut la tu.. hahaha



ermm.... ni budak umah aku dah beli nikon d60. Peh .. jenis selamba je.. pegi kedai terus beli.... tapi ok gak bleh aku try try nikon.. ok gak.. agak menarik rase cam nak tukar camera pun ade.. tapi tak mungking kot.. sebab ape.. " SEBAB AKU TAK DE DUIT" hahahahahahahah.. pakai je la ape yang ade.... bagi terer2 lepas tu baru beli yang power.. terus.. cewahh cakap cam otai..

Semalam kamil tepon aku.. dia booked aku bulan 10.. dia kahwin.. aku tangkap gambar.. ok la kan. leh belajar lagik.... skang aku dah tahu sikit.. rase nye ok.. kalo kahwin waktu siang aku ok.. jgn malam la.. memang mengelabah.. tak retii.. hahahahaha

ok la.. malam ni aku ade anual dinner?? macam rase cam belajar dulu.. anual dinner DISK. hahahahahaha.. selambaaaaa...

1 Comments:

At 11:53 AM , Anonymous Anonymous said...

dinner DiSK ehh?? teringat kenangan dulu2.. hehehe.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home