Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Monday, August 11, 2008

Fendi Kahwin Plak

Fendi & Ziha
Last saturday 9 Ogos 2008. suria affendi selamat berkahwin.. haha.. aku sempat la gi tangkap gambar dia kahwin.. hhehehe.. cam ne la mamat nie leh kahwin kan.. ahah anyway congratulation la jugak kan.. hehehe..aku just follow rombongan fendi.. aku, kadiaq, kamil, abrar dan ober merangkap sebagai pengapit kepada pengantin...

So aku upload kan beberape gambar dari Fendi & Ziha

Kalo kite tengok pada pengapit lelaki, dia lagik seronok dari pengantin.. aku tak tahu ape yang dia pikir.. adakah dia tahu bahawa dia hanya pengapit atau dia ingat dia yang jadik pengantin..hahahaha

Ni aksi  pengantin ketika menunggu mak andam... maybe dia gabra sampai nak terkencing kot.. ahahahahahaha

Just nak bagitau. dia orang nie bukan kembar.. itu je.. maybe kita nampak cam same.. tapi langsung tak de kaitan.. 

Pengantin konon konon malu la.. hehehehe.. aku pelik mane penganti perempuan.. hahahaha

Okla aku akan uploadkan dalam mase yang terdekat.. aku kena attend forum.. so tak de mase.. ni pun main bedal je.. edit mase lunch.. anyway fendi.. hadiah ko aku tak de lagi.nanti aku bagi kat ko...hehehe tak sempat hari tu

1 Comments:

At 8:24 PM , Blogger INCU said...

kenape anda tidak mengunakan speedlite anda sepenuhnya??

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home