Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Friday, August 22, 2008

Foe Dan Ida Bertunang...!


aku dah kena marah ngan pelbagai orang sebab lambat upload gambar foe... bukan ape aku berkongsi internet disini... lepas tu bz sikit kan..
So ni aku sempat la upload berberape gambar Foe yang telah aku edit kan.. walaupun ade banyak gambar yang tak elok.. sowie la foe.. hahahahaha

Aksi thuncet marah kenara mukanya sering dikaitankan dengan harian metro sebelum nie.. korang pikir pikir la tajuk ape..

Mintak berkat beb


Ni aksi pendatang dari mane entah aku pun tak tahu..tibe tibe menyelit kat sebelah tu.layan je lahhh..

Ni gambar perempuan no.2 terakhir.. tak bleh lagik nak sampai tahan terakhir nie..heheheh
so untuk gambar gambar lain .. nanti aku upload lagik.. huhuhuh

3 Comments:

At 2:13 PM , Anonymous Anonymous said...

WTH.....
Siot ko ijat, aku jugak yg ko jadikan mangsa. Patutlah ko suruh aku bukak blog ko ni..Damm....

 
At 8:37 PM , Blogger INCU said...

smakin aktif anda bermain kamera. bagos! bagos!! tp yg xbagos anda tak reti men speelite :P

 
At 2:23 PM , Blogger Unknown said...

cam knal dak bju purple tuh.. dak vf..huhu

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home