Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Wednesday, May 14, 2008

Weekend tekanan

Hello sumeeerr..

Wah weekend hari tu aku dalam keadaan tekanan perasaan.. hahaha
nak jadikan cerita wallet aku hilang.. aduihai..
cam mane la bleh hilang..for sure memang aku tercicir la.. dah la duit pun di hujung tanjung. Hilang plak tu.. memang dalam tekanan betul..

Tapi walau macam mana pun.. isi perut dalam wallet aku dijumpai.. ade orang call. Selamat la aku ade letak lagik business card Virtual Softnet dalam wallet tu. so dapat la dia call aku.

Yang penting ic dan lesen dijumpai.. sebab benda ni la yang paling leceh nak buat kan.. so benda penting ade. ok la

Tapi wallet aku koyak rabak...hahahah.. skang gile sadih aku.. dah la duit tak de wallet plak hilang.. hahahah....

Tapi kalo nak pikir secara baik.. benda nak jadik nak buat cam mane.. tu alasan nak sedap kan hati sendiri walaupun pada hakikat nye aku mengalami tekanan perasaan yang amat tinggi.. hehehehe.. jgn perasan lebih sudah..

Ni kali kedua wallet aku cicir.. tapi dua dua kali nie ic aku dapat balik.. memang aku bernasib baik betul.. hehehe

So ok la.. aku ingin menyebokkan diri sekejap.. chowwww..

Thanks kepada yang telah banyak menolong aku.. :D

5 Comments:

At 7:41 AM , Anonymous Anonymous said...

redha je la bende da jd..ada hikmah tu..next time i blanje u wallet baru k?

 
At 9:43 PM , Blogger INCU said...

sungguh baik insan yang banyak membantu anda itu. smuge beliau dilimpahi rezki slalu. aminnn... :-"

 
At 10:54 AM , Anonymous Anonymous said...

ermm cicir jgk ek even 'barang' mantap tu yg pegang hahahhaha...

btw, bersyukur dpt balik benda2 penting tu. next time kena lbh hati2

 
At 12:48 PM , Anonymous Anonymous said...

haha not that mantap things which hold my wallet.. my hand la.. my lovely finger.. hahahaha

 
At 3:10 PM , Anonymous Anonymous said...

ellow mr. ijad...erm..siannyer u..but..u lucky rite..eventho 2 times..still ic ngn ur license dapat balik..dats the most important.. after dis..plz...be more carefull ya mr ijad..
take good care..by the way..ur skill in photography semakin best..berusaha!!!leh buat side income rite... take good care

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home