Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Wednesday, April 09, 2008

April between KL

Now its april..
nutting much happen here.. life in kl?? tak de semesti nye sibuk je..

kadang kadang lagik suka duk kat umah. skang aku dah bawak komputer naked aku kat kl. So lagik selalu la aku duk dalam bilik.. dan bilik aku semakin sempit.. hahahaha...

Skang sibuk nak belajar dalam bidang menangkap gambar. Photography.. ni pun masih terkial kial..
bulan 5 ade la dua perkahwinan aku kena gi untuk tangkap gambar.. kawan kawan jugak.. dia orang yang offer suruh aku tangkap gambar. Aku pun goyang gak.. maklum la mane la reti sangat kan.. Tapi aku akan gunakan time ni untuk percubaan.. kalo tak cube mane tahu kan... anyway thank kat ain dan eny..tapi time tu tide sikit la.. 31 satu kat kedah and then lepas tu 1 hb kat kl.. selama bedal naik wff9181.. ..

Semalam aku jumpe kawan zol.. budak citibank. Dia buat jugak photography nie. so banyak jugak la dia advise aku. macam mane nak buat itu dan ini... dapat jugak la sedikit sebanyak kan..

Well semalam aku dapat msg dari budak opis nie.. dia dapat info dari budak petronas about petrol price will be reduce.. nice news kan.. tapi tak sure lagik la..ape pun just harap benda tu betul la.. kalo betul kurang la sikit duit minyak tu.. bleh la jalan jauh sikit.. hehehehe..

Seindah secantik matahari terbenam,
semerdu sesedap angin bertiup
tiada yang seindah selain hatimu
tiada yang semanis senyum mu


dedicated to sumone .... (heart)

3 Comments:

At 11:45 AM , Anonymous Anonymous said...

ellow...mr ijad..its a long time i haven't read ur blog...huhu...so many post yeah...my opinion..kematangan depends pengalamn yg u dah tempuh..pengalaman mematangkan seseorg..its not evaluating from ur behavior..but sumtimes people alwez talk..jg sket perangai tu..cam budak tak matang..mcm la..perangai yg matang tu depict that dia tu matang kan..
uiksss...have quote for sumone..at the last para on dis post...alhamdulillah..my doa didengarNYA..have nice journey of life..

 
At 10:49 PM , Blogger INCU said...

congrat to u & sumone. jgn terlepass lagik.

 
At 8:31 AM , Anonymous Anonymous said...

dah matured rupenye mr ijad..alhmdllh..
just curious..last part tu dedicated for whom eh?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home