Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Monday, February 04, 2008

hepi birthday to me

hehee..
walla .. 4 Feb 2008. Genap 25 tahun aku hidup didunia nie.. tak sangka still ade lagik yang ingat nak wish kat birthday aku. First ofcoz la from my family. And got few frends yang ade wish sharps on the dot. 1201. Tapi Thanks la bebanyak kepada yang sudi send sms wish birthday kat aku.. tak kire la lambat ke cepat ke.. tak kisah.

really appreciate it. Hadiah? erm nanti aku tuntut.. hahaha..

Umur dah 25 tahun perangai macam 5 tahun.. tapi pemikiran cool. .. entah la tahun ni.. tak tahu ka ape benda yang menarik dalam hidup aku nie.
last year cume biasa je. Normal Life.

Cume skang nie aku dah ade kat negeri orang. dah duduk kat kolumpo. Budget kena budget.. gabra pun ade..

erm ok la sampai jumpe lagik..

kat sini tak bleh nak update sangat. sebab jarang online.. konon macam banyak kejer la tu.. hahaha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home