Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Tuesday, February 05, 2008

Tenyeh Kek Kat Muke



wah...
aku kena tenyeh kek kat muke. bukan baling ek.. kena tenyeh. aku tak leh nak elak dah.
Abis rosak cozy house kat great eastern mall.. hahahahah.. ni upload gambar dia..



tak banyak sangat la.. hehehe... tekanan perasaan jap aku. tak pe mase terdekat ni aku leh balas dendam... hahahahahhaha


Kek aku bleh plak ade tulis ayat keramat."KECIK TAPI RAJIN" memang keramat betul.. hahahaha


Setelah kena tenyeh dek budak budak sengal.. tekan tak de hati sampai bibir aku pun sakit.. maybe ade yang tak puas hati ngan aku kot.. so dia mengambil kesempatan nak belasah aku.. hahahahahaha. janji aku boleh balas dendam.. tengok la nanti.. jeng jeng jenggggggg


2 Comments:

At 2:53 AM , Anonymous Anonymous said...

i wish i'll be there on dat moment.. nak join tenyeh muke ko.. hikhik..

 
At 9:45 AM , Blogger Unknown said...

da ckup umo dh ekk... :))

wehhh sdapnye kek =p~

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home