Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Sunday, March 18, 2007

THis weekend.. sucks..!

arghhh
entah lah.. so sucks.. bored.. bengang.. sakit hati sume ade..
why is so difficult for someone to appreciate sumone..

bila dah tak de baru ingat. dan bile ade buat tak tahu je..
come lah.. bile dah tak de tu ingat pun tak gune.. dah tak de... kalo ingat pun bleh buat ape... is that things make the different.. absolutely none..

hahahha.. puas hati aku...
ni dah dua kali iaitu kali kedua aku gi opis untuk hari nie.. dah tak tahu nak buat ape.. duk umah.. tengok TOP GEAR = argue about cars... so funny , CAPTAIN = cerita pasal tokeh HABIB Jewels.. nice show.. and then golek golek atas katil..

lepas tu on balik TV, ade plak cerita kartun AVATAR.. layan kejap sampai habis.. lepas tu tutup tv.. buat air neslo ais...
and then kembali nganga.. hahahahaha.. telepon plak kena block.. hahahah naya aku..

ape lagikkk.. ni masuk opis.. tulis blog.. ni je lah kehidupan aku.. rase kemana hilang nye kawan aku nie.. maybe la skang nie era kawan2 semakin hilang.. bukan menghilangkan diri. ..cume sibuk ngan hal hal sendiri.. kerjaya. .. anak bini.. hahahahaha

lambat laun kena hadapi jugak.. yes its true..

kalo dulu anytime boleh je melepak.. buang mase.. skang susah sikit. ade yang kejer.. tapi yang best.. " aku tak leh kuar.. aku tengah kuar ngan bini aku" hahaha.. ya dah jadik family man... tak leh nak salah kan dia jugak.. dah jadik laki orang kan.. kena la ade gaya seorang yang bergelar suami.. hahahahha..

and the end.. kita mesti keseorangan.. hhheehe.. aduhaiii...

kadang2 aku terbayang jugak.. terpikir. aku yang akan berlaku pada kehidupan aku dalam masa 10 tahun, 20 tahun or 50 tahun from now...

ngeri untuk aku pikirkan.. dengan keadaan aku skang nie.arah tuju pun tak tahu nak kemana lagik.... terlalu banyak benda yang menghalang. ade dua kemungkinan.... sama ada penyesalan atau kepuasan...


erm pikir pikir kan.. hahahahhhaa...
semalam aku ade tertonton satu cerita, satu dialog dia " life must be fun" ermm betul ke kan... atau kehidupan penuh dengan pengorbanan..

anyway sape ade pendapat bagi tau la kat aku yekk .. :D

5 Comments:

At 5:52 PM , Anonymous Anonymous said...

ala...kesiannye...apsal ni?kengkawan dh lari ke? dh xde ke? xpe2..jgn sedih2,kite kn ade...kite ingt jek kt ijad tu...hehe....jgn marah2,nnt cepat tua...apepn yg berlaku,life must go on....kn?...hehe,ok x comment kite?...klau ade prob,mesti bol;e di solve kn...sabar jela...sabar tu separuh drp iman...

 
At 2:34 PM , Blogger nor harshela mohd arshad said...

oo00.. kekawan sume dah x de yek..? hihi.. cian.. ala, sekarang dorang, lagi 2,3 taun ko lak.. mane tau.. nnti aku ajak makan char, "aku x leh kuar la, bini aku kuar, anak aku x de org nak jage..." huhu... time tu, aku gelak guling2 pinyer!.. ok..ok.. series.. bese la, makin banyak umo kite, makin banyak tggungjwb.. x sume yg kite lalui sekarang ni boleh kekal sampai biler2.. but, at least, lalui masa yg kiter ade sekarang dgn sebaiknyer, n de most important, u should enjoy ur life.. coz biler ko dah tua nnti (huhu) sure terkenang balik.. keep in touch la ngan mmbr2 tu, kalo nak lepak selalu ngan mmbr2 ko tu aku rase mmg da dapat la kot.. coz kalo mmbr ko tu balik kang, bini die dah tggu ngan batang penyapu!.. hihi.. silap2 ngan ko kene... peace!

 
At 5:06 PM , Blogger nor harshela mohd arshad said...

This comment has been removed by the author.

 
At 5:21 PM , Anonymous Anonymous said...

life must be fun??
yup..for me its true..becoz wut??
becoz..u just imagine ye ijad..if one day u are sick n going to see doc.one week after dat u got appointment with dat doc n got news from him/her.."mr ijad, i got news.i'm sorry..ur lifetime 3 months"ha!!!on dat time..baru ko realize banyak benda yang ko leh wat masa dulu..then sekarang ni takleh wat dah..3 bulan mana sempat nak cover sumer..so..life must be fun!!!!dun waste ur time n value ur life

 
At 9:29 AM , Anonymous Anonymous said...

ermm.. kenape tak de name nie.. uihuhuhu :izad

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home