Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Sunday, January 28, 2007

Ramai nye mendirikan masjid

Ermm

wahhhh.. last post aku ade cerita pasal En Amir kawin kan...
masuk this year.. Ex house mate en amir plak yang kawin. hehehhe.. Chot. hehahaha

anyway dia baru je selamat di ijabkabulkan pada tahun baru islam.. wah.. berhijrah tu.. tarikh pun baik.. so aku sempat jugak la join rombongan pernikahan si chot nie.. ramai gak dalam 7 biji kereta. wahh... glamour mamat nie.
tapi aku tumpang kereta nisah sebab duit dah pokai.. jadik driver je lah. hehehe

Chot naik ngan aku.. mula mula chot ligat la bersembang.. hahaha.. biler dah nak sampai masjid dia cakap.. "aku menggeletar nie jad" haha kena gelak la ngan aku..

sampai je.. tok kadi tak dak lagi. so sembang sembang la.. tengah syok sembang.. nisah ni selamba je tutup pintu kereta dia... NGAP.. jari aku plak ade kat pintu tu.. arghhhh... jgn cakap la sakit dia.. selamat tak de ape ape.. luka la sikit.

Tok kadi lewat lebih sejam.. sepatut nye kul 12.30 tapi sempai dekat kul 1.00. tapi tak pe sebab nak kawin kan.. kita orang tunggu je..
kalo kat kedai makan dah lame dah aku bakar kedai tu.. hahahahahah

anyway chot selesai dengan sekali lafaz je.. fuss otai dalam dia nie.. hahaha.. mane tak nye dah praktis ngan halim berape kali.. hahahah

gambar2 aku tak sembat lagi nak upload.. nanti aku masukkan..
aroh nya bulan 2 nanti.. so tungguu. hehehe

Ermmm
Baru baru ni je .. kawan sekolah aku.. Anis.. pun telah menamatkan zaman bujang dia dengan zaki. aku pun tak berape kenai.. penah jumpa lah.
meriah gak kenduri dia.. ramai jumpe kawan kawan lame .. skandal skandal.. hahahaha

Afida pun ade.. walaupun dia study kat Monash (ejaan dia aku tak tau la betui atau tidak) australia... makin macam omputih dia.. hahaha

sembang2 mengimbau zaman sekolah dulu..aduhai kelakar siut.. hahaha. ape pun dah ramai berkerjaya skang nie... so passing business card je la. selamat la ade bawak.. kalo tak , tak bleh la aku nak eksen.. walaupun gaji dia orang lagi tinggi dari aku.. ahahaha.. gaya mesti ade beb..

gambar anis kawin pun aku tak sempat lagik nak upload.. tak pe nanti aku masukkan.. hahahahaha

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home