Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Sunday, January 14, 2007

Finally... !

Finally.
Berkahwin jugak en amir. Ex pegawai belia daerah manjung.Founder KRAMAD FC.
Perkahwinan besar gile. 14 buah khemah. Ape yang kami terkejut cam rase pegi expo plak. hahahah.. JOM HEBOH.. hahaha so kita orang gelak ramai2.

Kalo dulu rumah dia la tempat kami melepak. tak kire siang atau malam samada pagi atau petang.
Menempek je kat umah dia. Sume penuh dengan budak budak. Start umur kita orang belasan tahun sampai la umur bepuluh-puluh. Dari belum pmr sampai la dapat diploma atau degree.
tu la dia pun tak kawin- kawin lagik. Skang nie budak2 kramad pun dah banyak yang kejer maybe sebab itu baru dia nak kawin kot. hahahahah..

Mase sesi bergambar. aku rase budak budak kramad ni la yang paling gile. Selamba je nyerik nyerit.. lepas tu selamba ngorat pengantin perempuan.
anyway majlis gile meriah.
Aku rase ramai orang dari manjung. budak kramad je dah datang 10 kereta.



Makanan memang sedap. ayam masak merah dia meletup beb. aku je ambik 3 ketul.biasa la sape suruh cedok sendiri.hahahah..
kawan aku siap makan 2 kali tu. hahahaha...

Apepun di ucapkan selamat pengantin baru semoga jodoh berkekalan sehingga hujung nyawa.

Soon. Abg Chot plak yang ingin menamatkan zaman bujang dia. 20 Jan nie dia nikah. Hari raya cina nanti baru buat kenduri.

Lepas nie tak tau la budak kramad nak lepak mane.. hahaha konfirm chot kunci pintu punya.hahahahaha

2 Comments:

At 6:43 PM , Anonymous Anonymous said...

buruk lantak rupanya adik aku sorang nih. skali kaut lauk 3 ketul dia hamik.

aku kawin nanti jgn harap la ko dpt kaut sendiri lauk tu. kompem aku suh org catu kalu muka ijad ni yg dtg hahahahhah

 
At 11:13 AM , Anonymous Anonymous said...

owang pon same akak..nak suh makcik cedokkan kalo nmpk jekk muke ijad knduri ti..3 ketul tuh..hahaha... tngok perot arrr :))

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home