Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Tuesday, February 20, 2007

Macam Sibuk je?

so last week aku banyak nak menyiapkan kejer untuk LHDN Kluang.. sambil2 tu ade jugak aku buat untuk V-Queue Alor Setar dan Kemaman.... hahaha

so far untuk kluang tak de masalah la.. system running ok.. cuma bahagian hardware je.. tingal sikit2 je..

tapi untuk kemaman aku kena gi sana.. aku tak tahu nak buat cam ne.. maybe after aku balik dari kluang aku terus gi kemaman.. terus upgrade baru.. huhuhu

and last jugak aku ade training kat MINES Business Center.. untuk product TM. Faratech.
training product tak berape pelik sangat sebab product dah banyak tahu kan.. Streamyx, tepon .. just flow nak registration tu je yang kena tahu. training berjalan selama 2 hari.
tapi bagi hari terakhir.. untuk training Sales. ermm tu cam rase bagus je.. banyak jugak la ilmu atau pengalaman yang berguna untuk aku..

ye la kan.. knowledge tanpa pengalaman tak guna kan.... ape pun pengalaman yang didahulukan and kadang2 pun ape yang kita belajar pun tak sume boleh di implement kan dalam realiti.. ape pun tengok kepada cara kita.. and tak sume pun pengalaman tu boleh diguna pakai..

yang penting.. pengalaman mesti di gunakan atau di seiringkan ngan knowledge yang kita ade.. itu lagi power.. cakap pasal teori and kita provekan dengan pengalaman.. kan lagi power. hehehehe..

3 Comments:

At 5:48 PM , Anonymous Anonymous said...

apsal g kemaman xbgtau? kalu x,ble tmpg skali blk dungun,huhu..apela ijad ni....lenkali kalu outstation mane2 kt trg,nk ikut ek....nk blk umah...hihi

 
At 10:24 AM , Anonymous Anonymous said...

giler tak malu. dgn bangganyer dia nak mengambil kesempatan. hahahhaha

ijad...as ur bos, i m advising u to charge hahahhahahhaha

 
At 12:11 PM , Anonymous Anonymous said...

ala kakak linda..biarla kite xmalu pn..hehe..ngn ijad je..saje nk manje2 ngn die..kalu kena charge pn xpe,janji lg murah dr tiket bas..ahaks..

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home