Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Monday, June 18, 2007

Berkaraoke di Alamanda

hehee...
aku berkaraoke di Alamanda dengan Tini, julie dan kawan tini (intan kot name dia)



hahahha.. memang lawak.. tapi yang best aku duet ngan julie tu.. my Heart.. hahahahahahahaha.. tapi memang sial... mic satu rosak so aku panggil la mamat tu tukar mic.. mase tu aku ngan julie berduet.. ala ala cerita my heart la.. tapi mamat tu bleh bantai gelak.. arghh tensen aku. julie muke dah kebas kebas tahan gelak.. aku muke dah macam tahan berakk.. mamat tu blah jee. pecah sume gelak.. hahahahah
tapi lepas tu aku cover balik dengan lagu Kamelia.. terpegun tini.. hahahahahaha

Ni makan kat San fracisco pizaa.. tak sedap ngan Julie dan tini

2 Comments:

At 11:12 AM , Anonymous Anonymous said...

tuh arhhhhh mamat tuh gelak jekk kat kowang... hahahhahaha... erkkk ye ekk aku terpegun dgr kamelia ko...lalalalla :-"


ughh xselera tngok piza tuh..dh la mhl..xsedap.. :-"

 
At 12:27 PM , Anonymous Anonymous said...

bike plak g karoke ni?apsal xajak kite skali?huhu...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home