Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Sunday, April 22, 2007

Sukan Air : Kuala Kangsar


Disebabkan lyn sound aku suruh bukak topic baru...aku pun post la benda baru.. maybe sebab dia tak leh nak jawap kot.. hahaha

Semalam, Sabtu 21hb April 2207, aku join sukan air kat kuala kangsar bersempena hari keputeraan sultan perak... wahh ramai gile..
acara yang biasa di adakan ialah :

merenang merentasi sungai perak.
memanjat tiang licin
pukul bantal. gusti atas bahu.. banyak lagi la ...

well aku masuk gusti atas bahu.. so biasa la dapat masuk akhir.. dapat second.. berlawan depan nazrin tu.. tak sangka plak.... setiap tahun kita orang masuk final dan kali ini tahun yang ke empat.


juara keseluruhan pun daerah manjung yang menang.. so.. happening la jugak..
tapi lepas game tu aku sakit seminggu tengkuk aku ni ha.. skang pun tak reda reda lagi.. hahahaha

1 Comments:

At 1:17 AM , Blogger who's me??? [m]i3r@ said...

hik2!~~~
kuala kangsar..
dah lama xbalik kg
heheh
erm
caner ngn leher izad..setelah 3 bulan berlalu..adakah masih sakit lagi??
heheheh
meh cni mira tulung picit kew
aderh
huk2~~~
hurm
erm..kuat kew ezad angkat org tu??

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home