Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Wednesday, April 11, 2007

Interesting kan

Atas ni sebenar nye gambar pokok kelapa.. tapi aku tak tahu la mane pegi nye daun dan buah kelapa dia.. hahahah.. kejadian ni berlaku kat kampung aku.. semalam aku balik kampung.. kagum plak aku tengok pokok kelapa nie. tunggu hari je nak tumbang kot. jgn tumbang atas umah makcik aku sudah..




Ni memang menarik.. cerita yang penah abis kalo omputih dia panggil "Never Ending Story". aduhaii.. ni hasil nukilan en kadiaq. Unit Pengembangan Perikanan. selamba je dia tampal kat kedai chot.. selamba je la aku snap. hahahha..

dah kenyang aku balik la.. tunggu ape lagik

2 Comments:

At 1:33 AM , Blogger who's me??? [m]i3r@ said...

wahahah...
mira tau sebab per org tu tulis camtu...sebab dia de skandal kot ngn org len..pastu wife dia marah,....pas wife dia marah...dia nak marah xtau kat sapa..so dia tulisla camtu
wakakkakaka
kalu ezad xpuas hati wat per????
kentut kew?????
hahhaha

 
At 12:31 PM , Blogger syahizad said...

hahaha bleh plak cam tu.. hahaha macam ade pengalaman je

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home