Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Saturday, September 19, 2009

Malam 1 Syawal

Malam nie .. malam 1 Syawal. Aku still lagik kat Shah Alam. Tapi malam ni aku lepak kat kedai mamak kat plaza masalam. Tak tahu aku nak buat ape malam nie.. sebab tu aku cari tempat online jap. 

Biasa nye bile malam raya nie. time nie la nak carik kengkawan lame.. yang pasti melepak je la malam nie.. tapi itu kalo aku kat manjung la.. tapi ni aku kat shah alam. jadi bangang kejap.. hahahahah..

Tapi semalam aku dah beli DVD banyak.. so melayan movie je lah aku rase.. tapi tadik akak aku call.. kata nye nak datang shah alam nie.. tapi 4 pagi esok.. entah la kejap nak datang kejap tak nak datang.. pening aku.. tapi yang pasti aku akan balik pada hari raya ke2.

Ni pun first time aku beraya kat tempat orang. pelik la plak.. 

Selamat Hari Raya Aidilfitri. 


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home