Lif3 + L3ns3 + Fri3nd = Izad

Wednesday, September 09, 2009

Kenape ek

Ish Pelik aku.. mingu ni aku rase liat gile. perasaan malas yang amat tinggi.. bukan takde kejer. ade kejer tapi macam malas je nak buat.. disebabkan itu aku jadik tak buat kejer. tengok tenet.. edit gambar .. download la ape yang patut.. itu je.. hahah

Nak bagi pagi nak gi kejer lagik la liat.. last last minit baru nak kelam kabut.. hahah tapi tak pe skang aku dah naik motor.. motor skoot.. ahakss. jadi la. itu je yang mampu. orang cakap .. bukan aku yang naik motor.. tapi motor tu yang naik aku.. hahaha.. aku lagi besar dari motor tu.. hahaha.. bedal sudah janji aku senang nak gi opis.. tak yah nak tukar tukar gear.. pulas minyak je.. 

Yang masalah nye plak dah 4 bulan aku pakai mileage tak sampai lagik seribu.. hahahha.. terseksa la plak.. ni pun baru je 960km.. ok la tu. nanti aku nak service.. bleh la laju sikit.. ni tak selamba je bengali jual roti tu potong aku.. ahakkss..

Naik motor ni best. tapi dia akan jadik teramat tak best.. bile hari hujan.. hahahaa.. kalo basah kena hujan tak pe.. ni hujan dah berenti.... tapi aku basah sebab kereta sebelah langgar lopak air.. zaaasssssssssss. macho je basah aku.. ahahah..

Dia boleh potong aku tak laju.. slow je.. tapi lopak tu panjang sikit.. jadik air tu maintain je kena kat aku.. bukan sekali simbah .. ni lame punya simbah.. panas.. lepas tu tengok aku muka selamba tanpa ada perasaan bersalah.. hehehehe

Panas panas.. selamat la notebook aku tinggal kat opis....:D

4 Comments:

At 1:54 PM , Anonymous Anonymous said...

en izad...jgn lupa bawa saya naik scoooot...kamu tuh..maka dengan itu sudah pasti mileage nye bertambah2....kalo scoot tu tak semput lah..hahahha..oh lg satu...kan dah ckp kalo ujan readykan payung org meniaga tuh...sure x kena hujan atau sewaktu dengan nya...kahkahkah

 
At 2:30 PM , Blogger kay karim said...

tgh byng kan kamu moto naik kamu yg overweight nih ha...so funny ok, i almost laugh!!!

moto tuh pun tak leh p laju lagi lah sbb penunggang dia berat!

 
At 8:24 AM , Anonymous izad said...

bukan tak leh laju la.. boleh tapi skang ni tengah run in lagikk kang jem naya je aku..

p/s: aku mane ade overweight. cume mantap.. tanye kat anonymous tu

 
At 2:16 PM , Anonymous kakak linda said...

tang mana mantapnye? ada blh beat i ke? hahahhaahhaha

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home